Ellos lancerer ny boligkollektion i samarbejde med kendt influencer

Legesyg og farverig er nøgleordene i den nye kollektion, som er lavet i samarbejde med influencer Trine Kjær.

© Ellos

“A vogue pattern”

“A vogue pattern” hedder Ellos’ nye indretningskollektion, som blandt meget andet består af fem forskellige plakater lavet af den danske influencer og Creative Director Trine Kjær.

© Ellos

Pandemiens tanker og fantasier på plakat

Ligesom resten af kollektionen tilfører plakaterne legesyge og glæde til det, der nu er blevet vores hverdag.
De gengiver glimt af det, der i det forgangne år har fået os til at bryde mønstre, vi måske slet ikke troede fandtes, og de fungerer som smukke øjebliksbilleder, tanker og fantasier, der alle er vækket til live under pandemien.

– At mit bidrag skulle være inspireret af pandemien og alle restriktionerne, var jeg ikke i tvivl om, så jeg skabte nogle billeder, som afspejler mine oplevelser, f.eks. pandekager på en mandag, pizza i sengen, at længes efter venner og rejser, og – selvfølgelig – øget fokus på hygiejne. Derefter kontaktede jeg Grace de Koon, som lavede mine billeder til plakatmotiver. Jeg elsker bare hendes værker, det naive udtryk i hendes tegninger. De vibrerer af glæde og positivitet, siger Trine Kjær.

© Ellos
© Ellos

Mønsterbryder

Temaet i kollektionen er både legesygt og farvestrålende, og kan være netop det, der er brug for til at bryde med det meget simple liv, som mange af os lever lige nu.

Kollektionen inviterer os til at prøve noget nyt. Bryde med alle vores mønstre, så der måske kommer noget nyt frem. Et nyt perspektiv. En ny farve.

“A vogue pattern”-kollektionen kan købes på Ellos.dk.