Kære læser,

Vores hjemmeside understøtter desværre ikke Internet Explorer 11. For at få den bedste oplevelse på hjemmesiden og af vores indhold, vil vi bede dig om at anvende Edge, Chrome, Safari eller andre, nyere browsere.

Med venlig hilsen,
May Kjærsgaard,
Digital redaktør

Se MENUs nye showroom og boutique-hotel i ét

Se de flotte billeder fra den danske design-gigants nye multifunktionelle hovedsæde.

© MENU / The Audo

© MENU / The Audo

The Audo

Det danske designbrand MENU er kendt for deres møbler og brugskunst af høj kvalitet – og nu kan du opleve deres design på en ny og innovativ måde. MENU har nemlig flyttet deres hovedkvarter til The Audo i Københavns Nordhavn, som er en kombination af kontor, showroom og boutique-hotel.

Dette hybride hovedkvarter taler ind i nogle større trends, som vi ser poppe op flere steder. De mindre, urbane boutique hoteller er noget, som vi ser mere og mere - og især i København, hvor stay-cation fænomenet for alvor er kommet for at blive. Se også det nye boutique hotel i Carlsbergbyen.

Videre er hybrider af flere funktioner som kontor, showroom, restaurant og hotel en stigende tendens vi ser, særligt i designbranchen da danske virksomheder virkelig har fået øjnene op for mulighederne ved, at fremvise deres design på nye og anderledes måder.

The Audo er skabt af MENU i samarbejde med Norm Architechts, og danner rammerne om et kreativt miljø, hvor grænserne mellem det offentlige og private rum er flydende:

– The Audo vil afspejle de flydende grænser imellem privatliv og job, som vi oplever i dag. Samtidig kommer det nye hovedsæde til at fungere som en dynamisk platform, hvor vi mikser design, forretning og livsstil på en eksperimenterende og nyskabende måde. Her vil design og innovative produkter fra hele verden indgå i en fortløbende og berigende dialog, udtaler MENUs direktør Danny Feltmann Espersen.

© Jonas Bjerre Poulsen

© MENU / The Audo

© MENU / The Audo

© MENU / The Audo

Relaterede Artikler