Kære læser,

Vores hjemmeside understøtter desværre ikke Internet Explorer 11. For at få den bedste oplevelse på hjemmesiden og af vores indhold, vil vi bede dig om at anvende Edge, Chrome, Safari eller andre, nyere browsere.

Med venlig hilsen,
May Kjærsgaard,
Digital redaktør

Nyt stel udfordrer den traditionelle måde at spise på

Det nye, danske designbrand, Nudge, har lanceret et nyt stel, som inviterer til tilrettelagt etagespisning og hverdagsforkælelse.

© Nudge

Et kærligt skub

Designeren, Rasmus Falkenberg, og den populære madskribent, Anne Larsen, står bag det nye designbrand, Nudge. Deres brand bygger på det moderne “nudging”-koncept, og de giver dig med deres nylancerede stel et kærligt skub til at iscenesætte din mad på en sundere og mere indbydende måde.

Etagespisning og hverdagsforkælelse

Maden smager bare bedre, når den anrettes pænt og ikke blandes tilfældigt sammen. Det er ud fra denne filosofi, at Falkenberg og Larsen har udviklet det nye stel, som skal invitere til tilrettelagt etagespisning og hverdagsforkælelse. Drik din varme kaffe med en separat snack eller spis din pastaret med en separat salat. Mulighederne er mange med det nye stel fra Nudge.

Stellet er elegant og minimalistisk og findes i farverne “cream,” “roseberry,” “kale green” og “liquorice,” som med fordel kan kombineres for et legende og fint look.

Stellet vil blive solgt hos en lang række isenkræmmere og stormagasiner til priser fra 29,95 kr.

© Nudge

Relaterede Artikler