Kære læser,

Vores hjemmeside understøtter desværre ikke Internet Explorer 11. For at få den bedste oplevelse på hjemmesiden og af vores indhold, vil vi bede dig om at anvende Edge, Chrome, Safari eller andre, nyere browsere.

Med venlig hilsen,
May Kjærsgaard,
Digital redaktør

Nespresso løfter sløret for et helt nyt kaffesystem

...Og afslører, hvem der er den danske George Clooney.

Nespresso Vertuo

© Nespresso

Deres største nyhed siden 1986

Nespresso lancerede deres første portionsbaserede kaffemaskiner i 1986. For første gang siden da, lancerer Nespresso en ny måde at brygge kaffe på.

Den nyeste kaffemaskine hedder Vertuo og kan brygge kaffe i 5 forskellige størrelser: Lige fra den skarpe espresso til den store Alto på over 400 ml. Så nu kan du for første gang få en stor kop Nespresso-kaffe ved ét tryk. Udover at give adgang til en stor kop kaffe på få sekunder, bruger det nye kaffesystem også en ny teknologi, som roterer kaffe-kapslen op til 7000 gange i minuttet, hvilket udtrækker aromatiske olier fra ristede og malede kaffebønner, som giver en skøn og fløjlsblød crema på toppen.

Den nye kaffe-brygger står stilfuldt i det nordiske hjem med sine rene linjer og enkle design.

© Rainer Hosch

Danmarks svar på George Clooney

I Amerika er George Clooney ambassadør for Nespresso, og i Danmark er det Remee, som skal pryde Nespresso reklamerne herhjemme. Reklamerne bliver blandt andet vist i forbindelse med lanceringen af det nye kaffesystem, som rammer de danske butikker den 19. september.

© Nespresso

Relaterede Artikler