Nespresso har rystet kaffeposen og fundet på et helt nyt butikskoncept, hvor bæredygtighed er det gennemgående tema.
Butikken vil nemlig efterleve den generelle store efterspørgsel på grønne tiltag, ved at byde på et væld af interaktive og sanselige oplevelser til gæsterne.
Det sker bl.a. gennem en interaktiv, virtuel rejse til Nespressos kaffefarme, som giver gæsterne mulighed for at komme helt tæt på kaffeproduktionen. Derudover er der blevet bygget et genanvendelseshjørne til cirkulært brug af metal, hvor man kan indleverer sine brugte aluminium kaffekapsler.
Meningen er at konceptet skal udrulles verden over, hvor København har fået æren af at være den allerførste by med det nye Boutique-koncept.
-Der er ingen tvivl om, at verdens øjne hviler på Danmark, og det mærker vi også i Nespresso, siger Gitte Sarlvit, PR- og brandansvarlig for Nespresso i Norden.
Du kan besøge den nye Nespresso boutique fra d. 4 december på Kristen Bernikows Gade 5.