Kære læser,

Vores hjemmeside understøtter desværre ikke Internet Explorer 11. For at få den bedste oplevelse på hjemmesiden og af vores indhold, vil vi bede dig om at anvende Edge, Chrome, Safari eller andre, nyere browsere.

Med venlig hilsen,
May Kjærsgaard,
Digital redaktør

Besøg Nespressos pop-up café i København

Her kan du købe to-go kaffe til prisen for en Nespressokapsel.

© Nespresso

Pop-up café med udsigt

Nespresso åbner her i efteråret en pop-up café på Ofelia Plads med udsigt til Operaen og Skuespilhuset.

I Nespressos specialbyggede hyggeunivers i to orangerier ved kajen kan du fra den 30. oktober til og med den 3. november kigge ind til en kaffe, eller deltage i én af de mange events, der er planlagt i perioden.

Caféen sælger kaffe til prisen for en Nespressokapsel. Med en statpris omkring de 4 kr. er det en yderst konkurrencedygtig pris i Indre By.

Du finder oversigten over alle de planlagte events her.

Design-samarbejde

Anledningen er det nye globale samarbejde mellem Nespresso og den danske topdesigner Louise Campbell, der har skabt det visuelle udtryk til en ny limited edition-serie.

Louise Campbell har tidligere designet for Georg Jensen og Royal Copenhagen - i designet for Nespresso har hun ladet sig inspirere af naturen og sæsonernes skifte med et visuelt sprog, som ifølge Louise Campbell beskriver de kontraster, der udgør Norden og dens indbyggere.

– Det var én af de sværeste opgaver, jeg har fået til dato. Det er en udfordring at skabe elegante designs, der fremhæver den nordiske ånd på festlig vis, og som samtidig refererer til kaffens smagsunivers. Designet giver produkterne et pust af frisk, nordisk luft op til den travle julesæson. Det er mit håb, at designet minder folk om skønheden i naturen og glæden ved at bemærke de små detaljer. Hver eneste del kan betragtes som et postkort fra Norden til resten af verden, siger Louise Campbell.

Produkter og kaffe fra serien kan købes i Nespresso Boutiques og på nespresso.com.

Relaterede Artikler