Nespresso lancerer ny kollektion i samarbejde med influencer
Den verdenskendte influencer har forvandlet nogle af de mest velkendte Nespresso-produkter.
AfLimited edition-kollektion
Nespresso løfter nu sløret for en spændende sommerkollektion skabt i samarbejde med den verdenskendte influencer Chiara Ferragnis, som hver dag deler ud af sit liv som digital entreprenør til sine over 26 millioner følgere på Instagram.
Hun har sat et farverigt og ikke mindst personligt præg på nogle af de mest velkendte produkter fra Nespresso.
Fokus på kreativitet
– Som et af de største brandsamarbejder til dato repræsenterer dette spændende projekt en frisk tilgang for Nespresso og støtter samtidig vores kreative vision, fortæller Anna Lundstrom, Chief Brand Officer hos Nespresso.
Kom med bag kulissen
Limited edition-kollektionen er blot én ud af mange ting, som samarbejdet har ført med sig. Alt fra eksklusive events og sommerinspirerede kaffeopskrifter til et unikt indblik bag kulissen vil også løbe af stablen i løbet af sommeren.
Den nye kollektion er blandt andet dekoreret med Chiara Ferragnis ikoniske logo samt masser af pink nuancer, og så taler den naturligvis ind i sæsonens hotteste trends.
Limited edition Nespresso x Chiara Ferragni sommerkollektionen er tilgængelig her og i udvalgte butikker fra den 28. maj 2021.