Siden 2007 har vi alle kunne nyde gourmet lakrids under navnet Lakrids by Johan Bülow – men nu skifter de navn og logo. De har valgt at skære Johan fra navnet, og dermed give det en mere international klang: Lakrids by Bülow.
– Drømmen er at blive et dansk ikon, som danskerne er stolte af, og som man i udlandet forbinder med Danmark. Derfor fintuner vi vores brand med nyt navn og visuelt udtryk i alt fra logoet til designet på vores lakridsdåser, så eksklusiviteten og kompromisløsheden skinner igennem, siger Johan Bülow.
I forbindelse med relanceringen lanceres der en ny kollektion af lakridser under navnet Love. De er inspireret af dansk sommer og jordbær med fløde.
Det bæredygtige design fik sin debut hos Lakrids by Bülow i julekalenderen 2018, men nu lanceres lakridsdåserne også i genanvendelige materialer.
– Vi arbejder hele tiden på, hvor og hvordan vi kan optimere vores processer og fortsat blive mere bæredygtige uden at gå på kompromis med kvaliteten i vores produkter. Vi er stolte af, at vi som en af de første i verden nu kan lancere en lakridsdåse, der er lavet af genbrugsplast, siger Johan Bülow.